Rizeli genç cevaplarıyla şaşırttı

Burak Aktürk isimli sosyal medya hesabından paylaşılan “Nereli olduğunu söyleme, 500₺ kazan!” isimli yarışmada soruları yanıtlayan Rizeli bir vatandaş gündem oldu.

Sorulan sorular sonucu Aktürk’ün doğru bilememesi durumunda 500 TL kazanacak olan vatandaşa dört soru soruldu.

HANGİ BÖLGEDE OLDUĞUNU CEVAPLAYAMADI

Aktürk, ilk soru olarak “Türkiye’nin hangi bölgesinde” sorusunu yöneltti. Ancak soruya cevap veremeyen vatanda, “doğu tarafı mı” şeklinde düşünmeye başladı. Cevabı bulamayan genç arkadaşının yardımıyla “Doğu Karadeniz” cevabıyla bölge sorusunu yanıtladı.

‘RİZE BÜYÜKŞEHİR’

Ardından sorulan “Büyükşehir mi?” sorusunu da “biraz büyük” ifadesiyle cevaplayan Rizeli genç, Aktürk’ün “ne kadar ‘biraz büyük’ dediğin” demesiyle şehrinin büyükşehir olduğunu söyledi. Ancak Rize, Türkiye’de bulunan 30 büyükşehir arasında yer almıyor.

Ardından şehrin çayıyla ünlü olduğunu söylemesi sonucu Aktürk “Rize” diyerek yarışmayı kazandı.

Related Posts

Denizde kaybolan iş insanı Halit Yukay ölü bulundu

Denizde kaybolan iş insanı Halit Yukay’ın cansız bedenine ulaşıldı.

Türkler Yunanistan’a akın ediyor

Yunanistan’daki Türk göçmen sayısı 10 bin 934’e yükseldi. Türkler, Golden Visa sahipliğinde ikinci sırada yer alıyor.

Beşiktaş, Rıdvan Yılmaz’ı açıkladı: Sözleşme ayrıntısı netleşti!

Beşiktaş, Rıdvan Yılmaz’ı kadrosuna kattığını açıkladı.

Çimento fabrikasının tozu Bahçeli’de yaşayan halkı isyan ettirdi: İlçenin çoğu KOAH hastası oldu

Gümüşhane’nin Bahçeli Beldesiyle iç içe bulunan Aşkale Çimento Fabrikası’nın yıllardır oluşturduğu toz bulutuna tepki gösteren yaklaşık 300 kişi, kadın ve çocukların da katılımıyla pankartlar ve sloganlar eşliğinde beldeden fabrikaya yürüdü. Fabrika …

Önce kadını darp etti, sonra arkadaşının üzerine bıçakla yürüdü

Bursa’da bir kadını darp eden kişi kadının arkadaşının üzerine de bıçakla yürüdü.

Tarihin en büyük turizm kampanyası: 200 bin ücretsiz bilet dağıtılacak

2024’te yaşanan düşüşün ardından turizmi canlandırmak isteyen hükümet, Bangkok ve Phuket gibi popüler merkezlerin yükünü azaltıp ülkenin ‘saklı cennetlerini’ tanıtacak dev bir kampanya başlatıyor.